Serviceverzoek? Als dealer kun je die hier indienen!
Heeft jouw klant een klacht, defect of storing aan een Xenz badkamerproduct? Dan is dat natuurlijk vervelend. Maar omdat kwaliteit bij ons voorop staat, lossen we het graag voor je op.
Hoe werkt het?
Als jij het formulier hiernaast invult, neemt één van onze servicemedewerkers binnen twee werkdagen contact met je op.
Aangezien wij een groothandel zijn, kan jouw klant alleen aanspraak op garantie maken als jij als dealer het serviceverzoek indient.
Onderdeel verzenden
Moeten er onderdelen (mogelijk onder garantie) vervangen worden? Dan overleggen we dit met jou als dealer en kun jij aangeven naar welk adres we deze onderdelen kunnen verzenden.
Reparatie bij klant
Is er een monteur nodig voor reparatiewerk? Ook dan treden we eerst in overleg met jou als dealer. Vervolgens plannen we ons bezoek aan jouw klant in overleg met hem/haar in.
Wij streven ernaar om jouw serviceverzoek zo spoedig mogelijk en naar tevredenheid af te handelen. Bedankt alvast voor jouw vertrouwen in Xenz!