Serviceverzoek

Xenz heeft een digitaal serviceformulier ontwikkeld om serviceverzoeken efficiƫnter af te handelen. Door gebruik te maken van dit formulier kunnen meldingen sneller en effectiever worden verwerkt. Degene die het serviceformulier indient, wordt formeel door Xenz beschouwd als de opdrachtgever voor de serviceaanvraag. Daarnaast kunt u het serviceformulier ook gebruiken voor het aanvragen van vervangende onderdelen, zowel binnen als buiten de garantieperiode

Het proces voor het afhandelen van een serviceverzoek verloopt als volgt:

- De dealer dient een melding in via het serviceformulier. Aangezien wij een groothandel zijn, kan aanspraak op garantie alleen worden gemaakt wanneer de serviceaanvraag wordt ingediend door de dealer.


- Indien er onderdelen (mogelijk onder garantie) moeten worden verzonden, zal dit in overleg met de dealer worden besproken. Zij zullen ook aangeven waar de onderdelen naartoe moeten worden verzonden.


- In het geval dat er een monteur nodig is voor reparatiewerkzaamheden, zal dit worden gecommuniceerd met de dealer. Het bezoek van de monteur wordt vervolgens in overleg met de klant ingepland.

Wij streven ernaar om uw serviceverzoek zo spoedig mogelijk en naar tevredenheid af te handelen. Bedankt voor uw vertrouwen in Xenz.

Serviceverzoek