Veelgestelde vragen webshop

Leveren & verzenden

Wat zijn de verzendkosten?

Voor bestellingen onder de € 50,- exclusief BTW rekenen wij € 6,95 verzendkosten. Bestellingen boven de € 50,- exclusief BTW worden gratis verzonden.

Wanneer ontvang ik mijn bestelling?

Wij streven ernaar om je bestelling binnen 2 werkdagen te verzenden. Afhankelijk van de snelheid van Post NL heb jij je bestelling dan 3-4 dagen na je bestelling in huis.

Wie bezorgt mijn bestelling?

Post NL bezorgt je bestelling.

Kan in mijn bestelling ophalen bij Beterbad - Xenz in Dronten?

Helaas is het niet mogelijk je bestelling af te halen.

Kan ik de bestelling in het buitenland laten bezorgen?

Nee, wij bieden geen levering naar het buitenland aan.

Kan ik de status van mijn levering volgen?

Helaas hebben wij op dit moment nog geen track & trace functie. Heb je na 4 dagen nog niets ontvangen? Neem dan contact op met webshop@xenz.nl voor de track en trace informatie.

Ik heb mijn pakket nog niet ontvangen?

In drukke tijden kan het voorkomen dat je bestelling iets langer onderweg is. Heb je na 4 dagen nog niet ontvangen? Neem dan contact op met webshop@xenz.nl.

Ik heb niet alle artikelen uit mijn bestelling ontvangen. Wat kan ik doen?

Het is mogelijk dat je bestelling in meerdere pakketten is verpakt. Is dit bij jou niet aan de orde en mis je artikelen die wel op je bevestiging staan? Neem dan contact op met webshop@xenz.nl: we helpen je graag verder.

Ruilen & retourneren

Ik wil mijn artikel retourneren. Hoe werkt dit?

Toch niet tevreden over je bestelling? Zodra je een pakket van ons hebt ontvangen, kun je binnen 14 dagen van (een deel van) je aankoop afzien. De verzendkosten komen dan voor je eigen rekening.

Om te retourneren kun je de volgende stappen volgen:

1: Print je bestelbevestiging uit en geef hierop aan welke artikelen je wilt retourneren. Maak hierna een foto van je bestelbevestiging.

2: Verpak de artikelen in een goede stevige doos en voeg de bestelbevestiging toe. Let op dat je de doos goed dicht plakt.

3: Schrijf duidelijk het retouradres op de doos. De retouren mogen naar:

Beterbad B.V.

T.a.v. retouren webshop

De Linge 33, Laaddeur nr. 7

8253 PJ Dronten.

4: Breng je pakket naar een Post NL locatie en bewaar het afgiftebewijs goed.

5: Maak een foto van het afgiftebewijs en mail deze samen met de foto van je bestelbevestiging naar webshop@xenz.nl.

6: Na ontvangst van het pakket ontvang je je betaling binnen 14 dagen retour op je bankrekeningnummer waar je de betaling mee hebt gedaan.

Alleen retouren die volgens bovenstaande stappen zijn doorlopen worden in behandeling genomen.

Ik wil mijn artikelen ruilen, hoe werkt dit?

Je kunt je pakket terugsturen zoals omschreven in bovenstaande stappen. Helaas is het niet mogelijk om aan te geven dat je artikelen wilt ruilen. Je kunt opnieuw een bestelling plaatsen in onze webshop.

Kan ik een in de Xenz- webshop gekocht artikel terugbrengen bij het hoofdkantoor of bij een Xenz verkooppunt?

Nee, als je iets koopt bij de Xenz webshop kun je alleen retourneren volgens de stappen bij vraag 1.

Is mijn retourzending bij jullie aangekomen?

Bewaar je track & trace code goed om je retourzending te kunnen volgen. Binnen 14 dagen na ontvangst van je pakket in ons magazijn storten wij het retourbedrag terug op je rekening.

Constateer je dat er eerder iets mis gaat in je retourzending? Neem dan zo snel mogelijk contact op met webshop@xenz.nl.

Mijn pakket is kwijtgeraakt bij de post, wat nu?

Als jij je retourzending volgens de stappen bij vraag 1 hebt verstuurd dan is er niets aan de hand. Jouw track & trace code is het bewijs dat je de retourzending hebt verstuurd. Bewaar dit bewijs dus goed. Wij nemen dan het traject van vermissing bij PostNL over. Jij krijgt je betaling volgens afspraak binnen 14 dagen terug gestort op je rekening.